نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شاید یووه در بازگشت پوگبا به تورین ناكام شود

شاید یووه در بازگشت پوگبا به تورین ناكام شود

سناریوی بازگشت دو ستاره پیشین یووه به این باشگاه هرچند با استقبال طرفداران و خواست مدیران یوونتوس همراه است اما به نظر می‌رسد تنها با موفقیت در یكی از آنها به فرجام خواهد رسید.

 

ماسیمو پاوان خبرنگار ارشد توتویووه و از فعالان رسانه‌ای متمایل به یوونتوس در تحلیل روزانه‌اش در Radio BiancoNera، با اشاره به برنامه‌های باشگاه یوونتوس در ادامه فصل نقل و انتقالات تابستانی به بررسی حضور ماتیاس ده‌لیخت، پاول پوگبا، نیكولو زانیولو و فدریكو كیه‌زا در تورین پرداخت.

 

شرایط منچستریونایتد برای انتقال پوگبا به تیم‌هایی كه خواهان او شده‌اند روز به روز سخت‌تر و دور از دسترس می‌شود. ارقامی كه شیاطین‌سرخ برای رضایت دادن به خروج هافبك فرانسوی‌شان اعلام كرده‌اند آنقدر زیاد است كه به احتمال فراوان یووه در ادامه قید این انتقال را علی‌رغم میلش بزند. شاید تمایل پوگبا برای پیوستن به یووه تاكنون پرونده انتقال او را باز نگه داشته اما بعید است این اشتیاق نیز با پافشاری‌های منچستری‌ها به سرانجام امیدوار كننده‌ای برسد. از سوی دیگر مدیران رئال اما از سوی زیدان مأموریت دارند تا هر طور كه شده پاول را به مادرید ببرند. از آنجا كه مبلغ مدنظر سرخ‌های منچستر برای آنها نیز زیاد است، كهكشانی‌ها پیشنهاد معاوضه گرت بیل به همراه باقیمانده مبلغ را ارائه كرده‌اند كه هنوز پاسخ مشخصی به آن داده نشده است.
پرونده انتقال ده‌لیخت و یووه كاملاً بسته شده و این بازیكن به زودی رسماً به عنوان مدافع جدید یوونتوس معرفی خواهد شد. بعد از حضور او در تورین و ثبت قرارداد، یووه به سراغ خروجی‌هایش خواهد رفت تا تكلیف بازیكنانی كه در ادامه از باشگاه جدا خواهند شد را نیز مشخص كند.
اما ماجرای زانیولو نه‌ یك شایعه كه یك واقعیت و علاقه دو طرفه است. جذب او برای بیانكونری یك فرصت كلیدی برای این تیم خواهد بود. در كنار نیكولو، یووه به فدریكو كیه‌زا؛ دیگر ستاره جوان فوتبال ایتالیا نیز نظر دارد و در نخستین فرصت روند مذاكرات با ویولا برای جذب او شرعت بیشتر و جدی‌تری خواهد گرفت.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: